آرادآراد، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه سن داره

آراد عشق مامان و بابا

من خیلی خوشحالم امروز

1391/9/1 12:56
67 بازدید
اشتراک گذاری

      

سلام عزیز مامان

الهی من قربونت برم که داری کم کم بزرگ می شی و تو دل مامانی جون می گیری امروز ٤ ماهه شدی (١٦ هفته ) و منم خیلی خیلی از این بابت خوشحالم عزیزکم حال مامان هم خیلی خیلی بهتر شده و دیگه حالت تهوع هاش داره تموم می شه الان خیلی خیلی حس خوبی دارم چون می تومن بیشتر حست کنم و بیشتر باهات حرف بزنم و برات کتاب های جورواجور و شعرهای مختلف بخونم و کلی با هم حرف بزنیم و خوش بگذرونیم حالا خیلی خیلی بیشتر دوستت دارم پسر خوشگلم و قول می دم که تند تند بیام و بهت سر بزنم دوستت دارم جوجه ی من

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

باران قلنبه
21 آذر 91 19:46
سلام عزیزم دخترم باران مظفری تو مسابقه محرم اتلیه سها شرکت کرده خوشحال میشم اگه به وبمون بیایی و به لینک مستقیم اتلیه بروید وبه باران امتیاز 5 رو بدهید تا 20 دی مهلت دارید واگر قبلا به کودک دیگری رای دادین بازم میتونین به باران من رای بدهید منتظر کمکتون هستم مرسی