آرادآراد، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه سن داره

آراد عشق مامان و بابا

17 هفتگی ات مبارک

1391/9/8 9:40
61 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام پسر خوشگلم عزیز دلم ، مامان و بابا خیلی دوستت دارن امرو ١٧ هفته شدی مبارک عزیز دلم کم کم داری بزرگ می شی من و بابا هم هر روز خوشحال تر و شادتر و هیجان زده تر می شیم خیلی خوشحالم که خدای مهربون تو کوچولوی خوشگل و ناز رو به من و بابا هدیه داده راستی حال مامان هم هر روز داره بهتر می شه هر چند ٤شنبه به ٤شنبه که سر هفته ات می رسه حال مامان بد میشه و این هم عجیب و هم جالبه راستی خوشگلم امروز سرویس چوبیت رو می یارن  من و بابا خیلی خوشحالیم خیییییییییییییییییییییللللللللللللللللللی دوستت دارم عسلم خیلی زیاد و هر روز بیش تر از پیش مشتاق دیدن اون روی ماهت می شم عزیزکم یه چیز دیگه اینکه شروع کردم به خوندن کتاب داستان های خودت اولین کتابی که برات خوندم گربه ی چکمه پوش بود دیشبم برات کتاب داستان پو ( شگفتی های باغ ) رو خوندم البته تقریباً هر شب من و بابا برات کتاب می خونیم کتاب های مثل حافظ و عطار و پروین و شهریار .... که من خیلی دوستشون دارم و امیدوارم که تو هم دوستشون داشته باشی عزیزم به امید روزی که زودتر ببینمت و تو بغلم بگیرمت نفسم بوووووووووووووووووووووووووووووووسسسسسسسسسسسسسسسقلب 

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان فندق جون
8 آذر 91 9:50
تمام دارایی من قلبی است که در سینه دارم که آن متعلق به تو ست و میوه عشقمان ....


زود بیا دخترم به دنبا اومده آپیدم .
منتظر حضور گرمت هستــــــــم .


░▒███████
░██▓▒░░▒▓██
██▓▒░__░▒▓██___██████
██▓▒░____░▓███▓__░▒▓██
██▓▒░___░▓██▓_____░▒▓██
██▓ _______________ ░▒▓██
_██▓▒░______________░▒▓██
__██▓▒░____________░▒▓██
___██▓▒░__________░▒▓██
____██▓▒░________░▒▓██
_____██▓▒░_____░▒▓██
______██▓▒░__░▒▓██
_______█▓▒░░▒▓██
_________░▒▓██
_______░▒▓██
_____░▒▓██



_░▒███████
░██▓▒░░▒▓██
██▓▒░__░▒▓██___██████
██▓▒░____░▓███▓__░▒▓██
██▓▒░___░▓██▓_____░▒▓██
██▓ _______________ ░▒▓██
_██▓▒░______________░▒▓██
__██▓▒░____________░▒▓██
___██▓▒░__________░▒▓██
____██▓▒░________░▒▓██
_____██▓▒░_____░▒▓██
______██▓▒░__░▒▓██
_______█▓▒░░▒▓██
_________░▒▓██
_______░▒▓██
_____░▒▓██