آرادآراد، تا این لحظه: 11 سال و 13 روز سن داره

آراد عشق مامان و بابا

تعطیلات نوروزی با تاخیر

1392/3/1 12:10
167 بازدید
اشتراک گذاری

تاج سر مامان و بابا آراد عزیزم سلام من و و بابا جون حسابی عاشقت شدیم حسابی از ما دلبری کردی تاج سرم می خوام از نوروز امسال برات بگم اولین نوروز سه نفره ما اولین سالی که تو پا تو دنیای عاشقانه من و بابایی گذاشتی و یه عالمه زندگی خوب و عاشقانه مون رو زیباتر کردی .

عید امسال هم مثل سالهای دیگه مامان همش در حال دویدن بود کلی کار عقب افتاده داشتم آخه مامان تا آخرین روز کاری شرکت مجبور بود سر کار بره به خاطر همین کلی کار سرم ریخته بود از صبح زود با بابایی مشغول کار بودیم منم که عاشق سفره هفت سین همش داشتم فکر می کردم که این سفره رو چه جوری بچینم که خوشگل بشه به ساعت سال تحویلا نزدیک می شدیم منم مثل چی داشتم بدو بدو می کردم یه دفعه دیدم بابایی داد می زنه مهناز نمی خوای بیای الان سال تحویل می شه ها بدو بدو رفتم سر کیفم دو تا ده هزار تومانی نو درآوردم و برای شما و بابایی روش یادگاری نوشتم بابا همین طور داشت صدام می کرد دویدم تو سالن پیشش همین که رسیدم 5 ثانیه آخر سال بود  شمارش معکوس 54321 سال نو مبارک . من و بابایی همدیگه رو بوسیدیم نمی دونم چرا دوست داشتم گریه کنم چشمام پر از اشک بود لحظات فوق العاده ای بود خلاصه عیدی ها رو دادم به بابا و از بابا جونم عیدی گرفتیم هم من و هم شما شبم رفتیم یه سر خونه مامان سیما و عموها و بچه ها رو اونجا دیدیم و از اونجا هم رفتیم خونه مامان پری و همه با هم بویم خیلی خوش گذشت عزیزم برات همیشه آرزوی بهترین ها رو دارم امیدوارم لحظه لحظه های زندگیت پر از عشق و شادی باشه تاج سرم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)