آرادآراد، تا این لحظه: 11 سال و 13 روز سن داره

آراد عشق مامان و بابا

یه غیبت طولانی و یه عالمه داستان

1392/3/1 11:41
122 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان تمام زندگی و روح و روان مامان یه عالمه عاشقتم بالاخره بعد از یه غیبت طولانی برگشتم پیشت مامان وبابا رو به خاطر این غیبت طولانی ببخش عزیز دلم . وای اگه بدونی چه روزهایی رو من و بابا جن پشت سر گذاشتیم دیگه دلخور نمی شی تازه دلت برامون هم می سوزه زندگی مامان می خوام از ن. شروع کنم اول از همه باید بگم که در کمال ناباوری ما نتونستیم اسم شما رو رها بگذاریم نه این که خودمون نخوایم عزیزم نه ثبت احوال اجازه نداد گفت که اسم رها یه اسم دخترونه است و ما اسم شما رو آراد گذاشتیم عشق مامان امیدوارم اسمت رو دوست داشته باشی حالا داستان اوون رو هم بعداً برات کامل تعریف می کنم و حالا می خوام این روزها رو برات تعریف کنم  از سال نو شروع می کنیم عشق مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)