آرادآراد، تا این لحظه: 11 سال و 30 روز سن داره

آراد عشق مامان و بابا

هر روز عزیز تر دیروز

1391/11/7 14:24
102 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام گل پسر خوشگلمون یه عالمه عاشقتیم من و بابا جون روز به روز هم بیشتر عاشقت می شیم عزیز دلم دیگه هر روز دارم بزرگ شدن و قد کشیدن و قدرتمند شدنت رو احساس می کنم و کیف می کنم لحظه لحظه ی زندگیمون رو با همیم ومن از لحظه لحظه های این جاودانه ها لذت می برم عزیز دلم واقعاً لحظه هام رو طلایی کردی و با حضورت هر روز رنگ های بیشتری به زندگیمون می دی راستی دیروز تولد عمو سهراب بود و خیلی خوش گذشت کلی گفتیم و خندیدیم و رقصیدیم روز خیلی خوبی بود ولی ببخش می دونم که حسابی خسته شده بودی از لگدهای گاه و بیگاهت می فهمیدم که داری خسته می شی و منم می رفتم و یه کم استراحت می کردم و دوباره برمی گشتم همه دوستت دارن و همه دوست دارن که زود زود ببیننت گلم برای دیدنت لحظه ها رو می شمارم به امید روزی که زود زود بیای سالم و سلامت برای دیدن اولین لبخندت و برق چشمات لحظه ها رو می شمارم دلبرکم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)