آرادآراد، تا این لحظه: 11 سال و 30 روز سن داره

آراد عشق مامان و بابا

ی آخر هفته خوب

1391/11/14 11:00
92 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسرم تاج سرم سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام عاشقتن مامان و باباniniweblog.com، عشق من تمام زندگیمون شدی لحظه لحظه های زندگیمون با تو رنگ و بو گرفته هر لحظه قشنگ تر از لحظه ی دیگه شده پسر عزیزم برات آرزوهای رنگی زیادی دارم دوست دارم موفق ترین پسر دنیا باشی

niniweblog.comبرای رسیدن به این آرزو هر کاری که از دست من و بابا جونت بر بیاد دریغ نمی کنیم عزیز دلم هر تکونت یه دنیاست برام و این یعنی همه چیز راستی خونه ما آخر هفته گذشته دو تا مهمون کوچولو و دوست داشتنی داشت دختر عموت نگین جون و آقا اشکان گلniniweblog.comکلی بهمون خوش گذشت جمعه هم که عمو سهیل و زن عمو نرگس برای اولین بار اومدن خونمون روز خیلی خوبی بود کلی گفتیم و خندیدیم و خوش گذشت شبم عموجونت ما رو برای شام دعوت کرد رستوران نخل و همه با هم بودیم بعد از شام هم رفتیم خونه مامان سیما ولی عزیزم انقدر خسته و داغون بودم که تا صبح نتونستم بخوابم تمام استخونام درد می کرد و شب خوبی رو نداشتم ولی در کل با بودن شما همه چیز دوست داشتنی شده حتی این دردها و خستگی ها همه برام کلی شیرین شده شیرینم قند عسلم عزیز دلم دوستت دارم عاشقونهniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)