آرادآراد، تا این لحظه: 11 سال و 30 روز سن داره

آراد عشق مامان و بابا

من و رها و ورود به شش ماهگی

1391/10/27 16:26
113 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسرم سلام الهی که ما قربونت بریم دیگه داری بزرگ می شی ما به سه ماه سوم رسیدیم خیلی خوشحالم رهای من دارم لحظه شماری می کنم برای دیدنت ١٦ هفتهniniweblog.com دیگه می بینمت این برای من یعنی همه چیز از لحظه لحظه با تو بودن لذت می برم وقتی تو دل مامانی شیطونی بازی می کنیniniweblog.com

وقتی آروم و بی سر و صدا داری به حرفام گوش می دی وقتی که شبا با حرکت دستای بابات تو هم حرکت می کنی این لحظه ها فوق العاده اند عزیزم با دنیا عوضشون نمی کنم این لحظه لحظه های ناب با تو بودنو همش با بابا سپهر داریم به روزی که می یای و اولین لحظه دیدارمون فکر می کنیم وای چه لحظه ی ناب و عالیه دوستت دارم گلم عزیزکم پسرکم هر روز دارم بیشتر عاشقت می شم تمام روح و روانم و جونم شدی رهای من امیدوارم که زود بیای من و رها کنی از این حس تنهایی niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)