آرادآراد، تا این لحظه: 11 سال و 30 روز سن داره

آراد عشق مامان و بابا

20 هفتگیت مبارک

1391/9/29 11:12
129 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااام عشق مامان نفس مامان عاشقته مامان یه عالمه دوستت دارم عزیز دلمقلب من و بابایی هر روز بیشتر مشتاقت می شیم بیشتر عاشقت می شیم عزیزم روزی نیست که یه عالمه در مورد تو و اومدنت با هم صحبت  نکنیم و کلی حرف های قشنگ می زنیم در موردت  ولی مامان جونم می خوام یه اعترافی بکنم مامانت از زایمان خیلی می ترسه استرسجوجو جونم روزی نیست که بهش فکر نکنم برام دعا کن جوجو جونم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

هیراد و عمه لیلاش
9 دی 91 15:27
*سلام ، ایام بر شما خوش * من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید