آرادآراد، تا این لحظه: 11 سال و 30 روز سن داره

آراد عشق مامان و بابا

بدون عنوان

1391/9/27 11:38
85 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگل مامان یه عالمه عاشقتم یه عالمه دوستت دارم عزیز دلم خیلی دلم برات تنگ شده نفس مامان راستی روز شنبه ٢٥ آذر برای اولین بار تکون خوردی نفسم دو تا تلنگر کوچیک و پشت سر هم کیف کردم نفس مامان یه حس فوق العاده دوست داشتنی  بود یه هدیه عزیز و فوق العاده که یه کادو با ارزش و دوست داشتنی برای روز تولدم بود آخه روز قبلش یعنی ٢٤ آذر تولد مامان بود عزیزکم و کلی روز خوبی بود بابایی اول صبح انقدر خوشگل مامان و سورپرایز کرد که می تونم به جرات بگم یکی از قشنگترین سورپرایزهای عمرم بود عسلم من خواب بود نزدیک های ساعت ٩ بود یه دفعه احساس کردم صدای موزیک زیاد شد ولی توان بلند شدن نداشتم یه هو احساس کردم همه جا به طرز عجیبی روشن شد چشمام و باز کردم واااااااااااااااااااااااااااااااااای چه صحنه ی  قشنگی یه کیک پر از شمع های رنگی و باباجونت که نشسته بود کنار تخت و تولد تولد برام می خوند انقدر قشنگگ و با احساس بود که اشک تو چشمام جمع شد و کلی ذوق کردم نفس مامان بابا جون عاشقتم برای نهار هم که مامان سیما و عمو سهراب و کورش و سیما جون اومدن و کل یبهمون خوش گذشت هر چند که تو هم برای ابراز وجود هی مامان و انگولک می کردی و مامان حاش خیلی بد شده بود نفسم بعد از رفتن مادر جون هم مامان تا شب نمی تونست ا زجاش بلند شه راستی همون روز اولین برف زمستونی خوشگلم اومد که ما رو حسابی سورپرایز کرد عزیزکم خلاصه روزهای خیلی خوبی رو دارم در کنا ر تو بابای مهربونت با یه دنیا عشق و محبت پشت سر می گذارم و هر روز دارم به روز اومدنت نزدیک تر می شم خوشگل مامان و این یعنی یه دنیا ذوق و شوق و امید به زندگی آینده دوستت دار مامانی یعنی دوستت داریم من و بابایی            

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)