آرادآراد، تا این لحظه: 11 سال و 30 روز سن داره

آراد عشق مامان و بابا

بدون عنوان

1391/9/18 11:15
64 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااااااااااااااااام گل پسرم تاج سرم عزیز دلم یه عالمه دوستت دارم خوشگل مامان خیلی دوست ارم که زود زود بیای تو بغل مامانی و بابایی که عاشقانه دوستت دارن راستی چند روز پیش بابایی برات یه پکیج صد آفرین خریده بود که از سه ماهگی باهات کار کنیم که بتونی راحت تر حرف بزنی و کمکم بتوی بخونی من که خیلی خوشحال شدم که انقدر بابا جون به فکرته و کلی ذوق کردم دیروزم با بابایی رفتیم و برات پیانو دیدیم خیلی خیلی خوشگل بودن و ما تصمیم گرفتیم که یه پیانو دیجیتال برات بگیریم اینم فکر بابا سپهر بود و منم کلی خوشحال شدم ما دوست داریم وقتی شما بزرگ شدی بتونی یه ساز و خیلی خوب بزنی و از اونجایی که پیانو ساز مادر هست و یه ساز کلاسیکه ما اینو انتخاب کردیم امیدوارم که تو هم دوستش داشته باشی عزیزم من و بابات برات کلی آرزو های بزرگ و خوب خوب داریم و دوست داریم هر کاری که از دستمون بر میآد برات انجام بدیم عزیز دلم خیلی عاشقتیم پسر نازم

niniweblog.com

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)