آرادآراد، تا این لحظه: 11 سال و 30 روز سن داره

آراد عشق مامان و بابا

یه سورپرایز دوست داشتنی

1391/9/20 9:33
84 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااااااااااااااام گل پسرم تاج سرم عزیز دلم

یه عالمه عاشقتم نفس مامان خیلی دلتنگتم و هر روز مشتاق تر می شم که ببینمت و تو بغل بگیرمت و ببوسمتniniweblog.com 

فرشته ی کوچولوی من با اومدنت یه دنیا شادی رو مهمون خونه ی دو نفره مون کردی من و بابا رو عاشق تر از قبل کردی عاشقانه دوستت داریم راستی دیروز بابا منو یه سورپرایز حسابی کردniniweblog.com

٤ روز مونده به تولدم و بابا دیشب کادومو داد و کلی کیف کردم برام یه گوشی موبایل خوشگل خریده بود کلی ذوق کردم از اینکه به یادم بود باباییییییییییییییییییییییی خیلی دوستت دارم خیلی زیادniniweblog.com

امیدوارم که گل پسرمون هم مثل تو باشه مهربون و دوست داشتنی و وفادار و فداکار خدا جونم ازت ممنونم که من و لایق این همه عشق دونستی و و یه زندگی عاشقانه بهم هدیه کردniniweblog.com

نمی دونم چه طور باید شکر این همه نعمتت رو به جا بیارم خدایا من عاشق زندگیمم عاشق همسرم و این کوچولویی که به من دادی و به زندگیم رنگ پاشیدی عاشقتم خدا جووووووووووووووووووونniniweblog.com

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)