آرادآراد، تا این لحظه: 11 سال و 13 روز سن داره

آراد عشق مامان و بابا

دنیای این روزهای من

1391/12/2 13:48
136 بازدید
اشتراک گذاری
سلااااااااااااااااااااااااام بر عشق مامان مهناز ، عاشقتم عشق من یه عالمه دوستت دارم نازنین مادر این روزها یه حال خوبی دارم یه حال خوب ولی پر از استرس و ترس . مامان جونی هر چه قدر که به تاریخ زایمان نزدیک تر می شم ترس و دلهره ام بیشتر می شه می ترسم هم از دردو هم نگرانی برای تو برای اینکه سالم و سلامت باشی خوشگل من ، برام دعا کن نفسم دعا کن تا نگرانی هام کم شه عزیزکم راستی یه خبر خوب شیر مامان جونی هم دو روزه که داره می یاد و من خیلی خوشحالم گلم امیدوارم خودم بتونم بهت شیر بدم عزیزم خلاصه این که روزهای خیلی خوبی رو می گذرونم با اینکه هر روز سنگین تر و کم نفس تر می شم درد های بدنم بیشتر و بیشتر می شه ولی همه ی این ها فدای اولین لحظه ی دیدارمون گل پسرم دوستت دارم و برات آرزوی بهترین ها رو دارم امید زندگی من و بابا سپهر جون
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)